Hizmetlerimiz

Müşteri Hizmetleri için Copilot

Müşteri Hizmetleri için Copilot, yapay zeka destekli çözümlerle müşteri sorularını hızlı ve doğru şekilde yanıtlar, yanıt sürelerini kısaltır ve müşteri memnuniyetini artırır. Otomasyon ve akıllı önerilerle destek ekiplerinin verimliliğini yükseltir.

AI müşteri desteğiyle Copilot for Service müşteri hizmetleri kalitesini iyileştirmeye yardımcı olabilir. UnifyTech, sanal müşteri hizmetleri asistanları ve AI destekli mükemmel hizmet gibi gelişmiş AI destek araçları sağlayarak etkileri artırır. Müşteri iletişimlerini düzenlemek için AI destekli destek çözümlerinden en iyi şekilde yararlanır. Bu, yanıt sürelerinin azalmasıyla sonuçlanır ve müşteri hizmetleri temsilcilerini akıllı müşteri desteğiyle yönlendirir.

Müşteri hizmetleri ekipleri üretkenliklerini artırabilir, birinci sınıf Hizmet sunabilir ve Copilot’un gelişmiş AI destek araçlarının yardımıyla genel müşteri memnuniyetini artırabilir. Copilot’un AI destekli Service Excellence’ı, müşteri hizmetleri temsilcilerine otomatik bilet yönlendirme, akıllı dava önerileri ve hızlı bilgi tabanı yardımı sağlar. Bu, UnifyTech’in kapsamlı hizmet copilot çözümlerinin temel bir bileşeni olan Copilot Müşteri Katılımı ile müşteri hizmetleri üretkenliğinizin başarının zirvesine ulaşmasını sağlama şansınızdır.

  • Müşteri Desteğinde Yardımcı Pilot: Müşteri hizmetleri temsilcileri, şirketleri entegre olduğunda bu avantajlardan yararlanabilirler
  • Gelişmiş Üretkenlik: Müşteri Desteğindeki Copilot, iş akışlarını düzenlemek için gelişmiş AI destek araçlarını kullanır ve müşteri hizmetleri temsilcilerinin daha fazla müşteri endişesini güvenle ele almasını sağlar.
  • 7/24 Öğrenme ve Geliştirme: Servis masası için Copilot, beceri setini sürekli olarak öğrenmek ve geliştirmek için otomatik servis geliştirmeleri gerçekleştirir. Bu, temsilcilerin müşterilerine en güncel verileri sağlamasını sağlar.
  • Daha Hızlı Sorun Çözümleri: Copilot’un yapay zeka müşteri destek algoritmaları, temsilcilerin sorunları daha hızlı tespit etmesine yardımcı olur ve böylece müşterinin soğuma süresini azaltır.
  • Tekdüze ve Kesin Yanıtlar: Copilot’un müşteri etkileşimi otomasyon özelliğinin yardımıyla, temsilciler mantıklı ve kesin yanıtlar verebilir ve böylece müşterilerle olağanüstü iletişimi koruyabilir.
  • 7/24 Ulaşılabilirlik: Copilot for Service’deki sanal müşteri hizmetleri asistanı özelliği, temsilcilerin 7/24 destek sağlamasına yardımcı olur. Bu, müşterilerin gereksinimlerinin hızlı ve etkili bir şekilde karşılanmasını sağlar.
  • Azaltılmış İş Oranı: Copilot’un akıllı müşteri yardım özelliğinin yardımıyla acenteler sıradan faaliyetleri mekanize edebilir. Bu, müşterilerin karşılaştığı karmaşık sorunları çözmek için kullanılabilecek zamandan tasarruf sağlar.
  • Müşteri Sadakatini Artırır: Service Copilot Solutions, acentelerin etkili ve kişiselleştirilmiş destek sunmasına yardımcı olan ve müşterilerin ihtiyaçlarının karşılanmasını sağlayan AI destekli destek sunmaya yardımcı olur. Bu, onların sadık müşterileriniz olmalarına yardımcı olur.

Akıllı Chatbot Çözümleri

Copilot for Service, akıllı müşteri desteği sağlamak için yapay zeka destekli sohbet robotları biçiminde Sanal Müşteri Hizmetleri Asistanı’nı kullanır.

Özel Yapım Müşteri İletişimleri

Servis Masası için Copilot, müşteri iletişimlerini daha etkili ve kişiselleştirilmiş hale getirmek için iletişim çözümlerini kişiselleştirmek amacıyla otomatik hizmet iyileştirmeleri gerçekleştirir.

İyi organize edilmiş Bilet Yönetimi

Müşteri Desteği’ndeki Copilot, gelişmiş AI destek araçlarının yardımıyla, optimum operasyonlar için müşteri destek biletlerinin etkili bir şekilde yönetilmesini ve yapılandırılmasını sağlar.

İleri Görüşlü Sorun Çözme

Müşteri Desteği’ndeki Copilot, müşterilerin sorunlarını ileri görüşlü bir bakış açısıyla öngörmeye ve çözmeye yardımcı olan yapay zeka destekli algoritmalardan oluşur.

Görüş Madenciliği ve Şikayet Yönetimi

Müşterilerden alınan görüşlerden paha biçilmez bilgiler sağlayan ve şikayetlerini etkili bir şekilde ele alan Copilot for Service Desk, akıllı müşteri desteği sağlar.

Kusursuz Entegrasyon

Müşteri Desteğindeki Copilot, mevcut iş akışlarınız ve müşteri destek sistemlerinizle kusursuz bir şekilde entegre olarak müşteri hizmetleri verimliliğini artırır.

Dünya Standartlarında Hizmet

  • Müşteri Odaklılık
  • Sürekli İyileştirme ve İnovasyon
  • Kalite ve Tutarlılık
  • Eğitimli ve Yetkin Ekip
  • Hızlı ve Etkili İletişim
  • Etik Değerler ve Güven