Active Directory Self Servis Çözümü
Bugün bir yardım masası aramasının ortalama maliyeti yaklaşık 30 $ (20 £) ve sizin gibi BT uzmanları, sonuçtaki katkınızı haklı çıkarmak için giderek daha fazla inceleme altında. Bu nedenle, zaman alan bu görevleri işletmeye değer katmadan otomatikleştirmeniz çok önemlidir. Bu nedenle, parola sıfırlama ve hesap kilidi açma gibi görevleri yetkilendirmenize olanak tanıyan basit bir web tabanlı çözüm olan Lepide Active Directory Self Service’i geliştirdik. Bu çözüm aynı zamanda iş arkadaşlarınızı BT’yi aramak zorunda kalmadan bu görevleri yerine getirmeleri için yetkilendirme yeteneği sağlar. Sonuçta bu çözüm, kullanıcı için daha kolay, yönetici için daha kolay ve tüm kuruluşun Active Directory’yi güncelleme görevini yerine getirmesini kolaylaştırır.
5.000‘den Fazla Kuruluş Veri İhlallerine Karşı Korumak ve Daha İyi BT Operasyonları Yönetimi İçin Bizi Seçiyor
Kaba Kuvvet Saldırılarını ve Güvenliği İhlal Edilen Kullanıcıları Otomatik Olarak Önleyin
Çözümün 20.1 sürümü ve üzeri ile Yöneticiler, belirli bir süre boyunca birden çok yanlış parola denemesi giren kullanıcıları otomatik olarak engelleyebilir; kaba kuvvet saldırılarını veya güvenliği ihlal edilmiş kullanıcıların istenmeyen veya yetkisiz erişim elde etmesini potansiyel olarak engelleme. Gereksiz kesinti ve kesintilerden kaçınmak için belirli bir süre sonra otomatik olarak veya manuel olarak gerçek kullanıcıların engelini kaldırın.
Active Directory Güncellemelerini ve Parola Sıfırlamalarını Kullanıcılarınıza Yetki Verin
Basit web tabanlı arayüzümüzü kullanarak, şifre sıfırlama, kişisel bilgi güncellemeleri ve hesap kilitleme görevleri gibi görevlerin kontrolünü son kullanıcılara aktarabilirsiniz. Çözüm ayrıca son kullanıcıların iş arkadaşlarına parolaları sıfırlama ve kendi adlarına hesap kilit açma işlemleri gerçekleştirme yetkisi vermesine de olanak tanır. Artık bu tür görevleri elle yapmanız gerekmeyecek. Daha az arıza süresi ve daha fazla hesap kontrolü ile üretkenliğinizi artırın.
Kullanıcılara Hesapların Kilidini Açma Yeteneği Verin
Çözümümüz GINA / CP ile tam olarak entegre olur, böylece kullanıcılarınız kilitlendiklerinde bile şifrelerini sıfırlayabilir. Kullanıcıların normalde olduğu gibi Ctrl + Alt + Delete tuşlarına basmaları yeterlidir ve yeniden erişim elde etmek için bir dizi soru ve yanıtla (veya bir OTP kullanır) karşılanır. GINA entegrasyonumuz, GPO aracılığıyla toplu bir komut dosyası aracılığıyla, yerel, doğrudan kurulum yoluyla veya ana konsoldan otomatik olarak dağıtılabilen bir aracı aracılığıyla dağıtılabilir. Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var? Alanınızda GINA’yı nasıl dağıtacağınızı öğrenmek için burayı tıklayın.
Kullanıcı Etkinliğini Kuş Bakışı Görünümü Alın
Web tabanlı, sezgisel kontrol panelimiz, hesap kilitlemeleri, şifre sıfırlamaları, kayıt verileri, kayıtlı olmayan kullanıcılar, son yedi gündeki genel etkinlik ve kullanıcı durumu gibi belirli eğilimleri belirlemenize yardımcı olur. Active Directory kimlik yönetiminizle ilgili sekmeleri tutmanın ve olası kötüye kullanım veya sorunları tespit etmenin kolay ve görsel bir yoludur.
Kullanıcılarınıza Parolalarının Son Kullanma Tarihini Hatırlatın
Kimlik yönetimi söz konusu olduğunda karşılaşacağınız savaşın yarısı, kullanıcı şifresinin süresinin dolduğunu takip etmektir. Bunu ele almak için, size Active Directory Self-Service çözümümüzün entegre bir parçası olan (aynı zamanda bağımsız olarak veya Lepide Data Security Platformumuzun bir parçası olarak da bulunan) bir Kullanıcı Parolası Sona Erme Hatırlatma çözümü sunuyoruz. Kullanıcılara parolalarının süresi dolduğunda otomatik bildirim hatırlatıcıları göndermenize olanak tanır.
BT Ortamınızın Güvenliğini Sağlayın
Kullanıcıların Active Directory’nizdeki bilgilerine erişmesine ve bunları güncellemesine izin vermenin bir risk unsuru taşıdığını biliyoruz. Bunu ele almak için, size kullanıcının neleri görüntüleyip / değiştiremeyeceğini kilitleme olanağı sunuyoruz. Yalnızca belirttiğiniz alanları güncelleyebileceklerinden emin oluruz. Çözüm içinde, kullanıcının aşağıdaki Active Directory Niteliklerinden herhangi birine (genel, kişi ve adres) erişimi, salt okunur veya tam kontrolü olup olmadığını önceden tanımlayabilirsiniz. Bu çözüm aynı zamanda tüm sürecin güvenli ve şifreli olmasını sağlamak için SSL sertifikanızı entegre etmenize de olanak tanır. SSL güvenliği etkinleştirildiğinde otomatik olarak HTTP’den HTTPS’ye yeniden yönlendirir. Ayrıca yalnızca ilgili, güncel taleplerin dikkate alınmasını sağlamak için oturumun sona ermesini sağlıyoruz.
OTP SMS veya Sınama / Yanıtla Kimlik Doğrulama
Kimlik bütünlüğünü ve kimlik yönetimini korumaya yardımcı olmak için, maksimum güvenliği sağlamak için önceden ayarlanmış soruların sayısını ve sorulardaki / yanıtlardaki karakter sayısını belirleyebileceğiniz kimlik doğrulama yöntemi de dahil olmak üzere birkaç farklı kimlik doğrulama yöntemi sunuyoruz. Ayrıca, kullanıcının bir SMS veya e-posta doğrulama işlemi ile kimlik doğrulamasının yapıldığı OTP (tek seferlik şifre) aracılığıyla güçlü kimlik doğrulaması da sunuyoruz. Kullanıcılarınızın kimlik doğrulamasını ana konsoldan nasıl yapmasını istediğinizi kolayca tanımlayabilirsiniz.
Hesap Kilit Açma Sürelerini Belirtin
Yönetici olarak, belirli bir zamanda veya belirli bir programda tüm kilitli hesapların kilidini otomatik olarak açan bir ilke belirtmek isteyebilirsiniz. Çözümümüz, sezgisel yönetim konsolu aracılığıyla kolayca yapılandırılabilen bu özelliği sağlar.
Size Toplu Kayıt Sağlıyoruz
Bu çözümü ilk uyguladığınızda, büyük olasılıkla bir toplu kayıt sürecinden geçmek isteyeceksiniz. Bunu başarmak için, tüm ilgili kayıt ayrıntılarını çözüme aktarmak üzere sorgulama / yanıt bilgileriyle birlikte bir CSV dosyasına almanız gerekir. Oradan, kayıtlarını tüm kullanıcıları otomatik olarak güncelleyecek ve kullanım talimatları ile birlikte bilgilendireceğiz.
Kapsamlı Denetim ve Kayıt Raporları Alın
Kullanıcılarınızın gerektiği gibi davrandıklarından emin olmak için konsolu sürekli kontrol etmek zorunda kalmak yerine, doğrudan gelen kutunuza gönderilen düzenli raporları almanızı sağlıyoruz. Bu raporlar size kayıt, kullanıcılar tarafından gerçekleştirilen self servis eylemler, parola son kullanma tarihi ve kilitleme ayrıntıları gibi ayrıntıları gösterecektir.
Son Kullanıcıların İş Arkadaşlarını Yetkilendirmesini ve Self Servis Faaliyetleri Gerçekleştirmesini Sağlama
Son kullanıcıların self servis etkinlikleri gerçekleştirmesine ve Active Directory ayrıntılarını güncellemesine izin vermenin yanı sıra, “İş arkadaşını yetkilendir” özelliğimiz aracılığıyla belirli görevleri diğer yetkili çalışanlara devretmelerine de izin verebilirsiniz. Bu, son kullanıcının işletme içindeki diğerlerine hesap kilidi açma ve parola sıfırlama görevlerini belirlemesine olanak tanır. Kullanıcılar ayrıca bir parola sıfırlama veya hesap kilidi açma görevi yürütüldüğünde bir bildirim alır.
Kullanıcıların 3. Taraf Uygulama Hesabı Şifrelerini Sıfırlamalarına İzin Verin
Lepide Active Directory Self Service yalnızca son kullanıcıların AD hesap parolalarını sıfırlamasına izin vermekle kalmaz, aynı zamanda üçüncü taraf uygulamaların senkronizasyonunu ve bu belirli parolaların aracın kendisinden sıfırlanmasını sağlar. Parola senkronizasyonu şu anda Office 365, IBM AS400 ve Google Apps için mevcuttur. Yöneticiler bu uygulamalar için hesap ayarlarını yapılandırdıktan sonra, kullanıcılar Office 365, IBM ve / veya Google Apps şifrelerini yalnızca AD hesap şifrelerini sıfırlayarak sıfırlayabilir.